ورزش UFC 2 فیزیک محور واکنش ضربه و حذفی سیستم جدید بر اساس مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی است. UFC بازی 2016 می کشد از همه توقف در ساخت بازی به عنوان واقع بینانه واقعی UFC ورزشی. بازی در 10 نوامبر 2015 اعلام شد، توسط ناشر الکترونیک آرتز، و بیش از حد طولانی پس از آن دو جنگنده پوشش اعلام شد، روندا راسی و کونور مک گرگور.


بازی در حال حاضر برای ویندوز مایکروسافت در GamesKnit قابل دسترسی است.

  • Operating System: Windows Vista 32-Bit with Service Pack 2 and the KB971512 platform update
  • Processor: AMD Vishera FX-6350 3.9GHz or higher; Intel Pentium Dual-Core G4400 3.30GHz or higher
  • Ram: 4 GB or more
  • Free Hard Drive Space: 4 GB ore more
  • Graphics Card: ASUS Radeon R7 250; NVIDIA GeForce GTX 750 or higher

For the best EA SPORTS UFC 2 PC experience, however, we recommend having a system equal to or better  than the following specifications:

  • Operating System: Windows 8.1 64-bit
  • Processor: AMD Six-Core CPU; Intel Quad-Core CPU
  • RAM: 8GB
  • Free Hard Drive Space: 6 GB ore more
  • Graphics Card: ASUS Radeon R7 250; NVIDIA GeForce GTX 750 or higher
  • Graphics Memory: 2 GB

ازیکنان از این بازی انتخاب انتخاب از انواع حالت های بازی داده می شود و برای یک بازی به طور منظم UFC، این بازیکن می تواند نه تنها بازیکن را انتخاب کنید بلکه می تواند چندین جنبه از مبارزه سفارشی، مانند حریف، محل برگزاری، و حتی قوانین. با این حال، اهداف مبارزه بسیار قواعد UFC واقعی دنبال کنید.


با یک لیست قوی از مبارزان و بهبود یافته مکانیک مبارزه، هر جنگنده ارائه KO احشایی بیشتر نسبت به نسخه های قبلی این بازی. با هر حذفی برگزار می شود منحصر به فرد، این بازیکن می تواند از انواع حملات، مانند مشت، لگد، takedowns و موارد ارائه شده، به ضرب و شتم حریف خود را کشف.


بازی زمین است به زندگی در راه های بسیاری، از جمله پاسخگویی و جزئیات زیبایی شناسی به ارمغان آورد. به عنوان مثال، مبارزان تمایل به آسیب قابل مشاهده در طی یک مبارزه مانند در UFC واقعی، همچنین جمعیت، داوران، مجریان، تفسیر، دختران هشت ضلعی، تتو و همه چیز را از اعتصاب به دست کشیدن از.


هنر رزمی مبارزه بازی ویدیویی نیز حاوی تعداد زیادی از حالت های بازی، مثل حرفه ای، تیم نهایی، حذفی و حالت عمل. حالت حرفه ای ویژگی های یک بازیکن. این بازیکن می تواند ایجاد و سفارشی کردن جنگنده خود را و آنها را از طریق صفوف از UFC. یکی از ویژگی های به تازگی اضافه شده است که بازیکن بازی می تواند یک جنگنده زن ایجاد و او را از طریق یک حرفه ای در بخش مردان است.

EA Sports UFC 2 PC


حالت نهایی تیم ویژگی های، ایجاد یک تیم از تا پنج مبارزان. بازیکن ایجاد یک عرشه از کارت. این کارت نشان دهنده مبارزان و بازیکنان کسب سکه بعد از هر مبارزه؛ این سکه ها برای به روز رسانی و حتی سفارشی مبارزان استفاده می شود.


همچنین رقابت های آنلاین و آفلاین به معنای ساخت پیشرفت در تیم بازیکن وجود دارد. حالت حذفی شبیه است که از مبارزه به طور منظم، تنها تفاوت در اینجا این است که مبارزه را متوقف نیست تا کسی می شود زدم. حالت عمل، درست مثل نام، در اینجا این بازیکن می تواند مهارت های خود را در برابر حریف بیکار تمرین. چندین حالت دیگر در دسترس است که یک بازیکن می تواند از انتخاب وجود دارد.


این برنامه شامل بیش از 250 شخصیت های قابل پخش، ورزش UFC 2016 PC را به بازیکنان خود کاملا تجربه طراحی شده است. با مهارت های مانند armbar پرواز از پرچ و انتقال سریع از یک نوار زانو به قلاب پاشنه، ایستاده تسلیم و زنجیری تسلیم نیز اضافه شده است.


پس از آزادی، منتقدان با برخی از بررسی های مثبت اهدا این بازی است. بسیاری از نشریات را به این واقعیت است که تصاویری از این بازی قوی جنبه آن بودند گواهی. چند ویژگی دیگر، ستایش شد مانند تعداد جنگجویان و تمام پیشرفت های دور آن را بیش از نسخه های قبلی داشته است. برای منتقدین، آن را بر روی آموزش فقیر محور، و فقدان عمق در برخی از حالت های بازی.


اگر شما می خواهید ورزش UFC 2 بر روی کامپیوتر شما، با کلیک بر روی   

d