دانلود رایگان نرم افزار Windows 10  برای PC (کامپیوتر) با لینک مستقیم + آخرین و جدیدترین نسخه (ورژن) Windows 10 به همراه نسخه های جانبی
.
برای دانلود نرم افزار Windows 10 با لینک مستقیم به بخش دانلود ها در انتهای مطلب مراجعه کنید.

.

Windows 10، به صورت ALL IN ONE در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا می باشد.

Windows 10 x86/x64 Creators Update (RS2 build 15063.11) ENU April 2017-Gen2

منوی استارت جدید در ویندوز ۱۰:
مایکروسافت بعد از بازخورد منفی از حذف منوی استارت در ویندوز ۸، تصمیم به انتشار به‌روزرسانی جدیدی بانام ۸.۱ کرد که در آن دکمه‌ی استارت به‌جای خود بازگشت. ولی اکنون به نظر می‌رسد در ویندوز ۱۰ منوی استارت شاهد تغییراتی از قبیل باز شدن منو به‌صورت سنتی باقابلیت پین کردن نرم‌افزارهایی مختلف حتی نرم‌افزارهایی که برای نسخه‌ی دسکتاپ طراحی نشده‌اند اشاره کرد.

همه‌چیز در قالب پنجره:
به نظر می‌رسد مایکروسافت در Windows 10 امکان اجرای نرم‌افزارهایی که با رابط کاربری لمسی سازگار هستند را نیز به محیط دسکتاپ بیاورد. در کنار این ویژگی اضافه شدن یا به‌نوعی بازگشت دکمه‌های بستن و کوچک کردن در گوشه‌ی پنجره‌های نرم‌افزارها می‌توان اشاره کرد.

چندین دستکتاپ یا همان صفحه‌ی کار در ویندوز ۱۰:
امکان دارد صفحه‌ی اصلی کار شما در ویندوز بسیار شلوغ باشد و یا چندین نفر از یک سیستم استفاده نمایید و هر شخص خواهان قرار دادن نرم‌افزارهای دلخواه بر روی دسکتاپ باشد.در ویندوز ۱۰ امکان استفاده از چندین دسکتاپ و قابلیت سوئیچ بین آن‌ها فراهم گردیده است.

جست‌وجوی سریع‌تر:
مایکروسافت قصد دارد File Explorer ویندوز ۱۰ را به‌نوعی هوشمند سازد تا پوشه‌هایی که شما بیشتر به آن‌ها سر می‌زنید را به خاطر سپرده تا در صورت جستجوی فایلی ، پوشه‌های پربازدید را در رأس جستجو قرار دهد.با این کار احتمال سریع‌تر پیدا شدن فایل نیز افزایش خواهد یافت.

  1. download1 64bit
  2. download2 64bit
  3. download3 64bit
  4. download4 64bit
  5. download5 64bit

  1. download 32bit